Bästaste Matilda, bästaste vännen, bästa RÖSTEN <3


DU ÄR UNDERBAR VÄNNEN <3

Lägger in en video där min underbara vän,
och bästa sångerskan MATILDA sjunger;


visst är hon duktig!??? <3





Min kommentar till henne:

Postat av: Bästaste Älskade Rebe <3

ÄLSKADE VÄN <3
DU har den bästa rösten,
DU är grymt duktig <3
DU vet att jag älskar din röst <3
DU borde använda den jämt,
du borde ställa upp på allt som inkluderar att du använder rösten <3
Har redan lysnat på låten 10 ggr
och kommer att lyssna på den miljontals ggr till,
lägg ut fler, där du sjunger och
gärna hela låten <3
DU är otroligt älskad av mig;
och därför kan du lita på mina ord,
jag skulle aldrig ljuga för dig <3
DU HAR EN GRYM RÖST,
VÅGA ANVÄNDA DEN,
jag kommer alltid finnas här för att stötta dig <3
Älskar dig vännen <3<3<3

2009-10-05 @ 18:39:42
URL:
http://marcussonsss.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0