äntligen!

Nu ska jag äntligen göra ett försök att skriva i min blogg, åtminstone någon gång i veckan!
Jag vet att några vill att jag ska skriva oftare men jag ska försöka, jag lovar dock inget!


Livet rullar på och det har varit jobbigt ett tag,
förkylning, ännu mer psoriasis och ja allt möjiligt helt enkelt!
Men nu börjar det mesta ordna upp sig och allt är mycket lättare!

Jag har underbara vänner som jag verkligen kan lita och det är jag extremt glad för,
i dessa tider när allt är lite jobbigt är det behövligt med vänner som bryr sig och kan göra en på lite bättre humör. Jag älskar mina vänner, och är otroligt glad över att ni finns vid min sida i både vått och torrt!
Oavsett om vissa av oss glidit ifrån varandra kommer det alltid vara vi och det kan ingen ändra på!
Vi borde träffas oftare och hitta på saker tillsammans men det är så svårt eftersom att alla gör olika saker hela tiden. Men jag har ett förslag och det är att vi träffas alla och lagar mat, bakar, ser en film, pratar eller gör vad som helst bara vi träffas!
Det är en sån härlig tid på året och det ska man ta vara på! DET ÄR SNART JUL!!!! :)

      

Jag saknar det, jag saknar er, men i mitt hjärta kommer ni alltid att finnas!!!

Mitt
December är fullspäckat och på kalendern finns en massa saker!
Först ut är julkonserten på söndag, med mina älskade Gaphalsar!
Dessutom är det mycket i skolan som ska göras,
och sen ska det klämmas in tid för lite arbete för att tjäna pengar som sparas till KÖRKORTET!!!
Och sist men inte minst ska jag umgås med alla mina nära & kära vilket är precis det man ska göra den här tiden på året! 

     
Dessa bilder är från den underbara Italienresan som gjordes tidigare i år! En orföglömlig tid, kommer aldirg att glömma det och jag håller tummarna för att vi får göra en till resa till våren!

& Glöm inte att leva dina drömmar,
för imorgon kommer nya!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2010-12-03 @ 10:30:16
Postat av: SpanienBruuden

Saknar dej me sa otroligt mkt vannen <3

hoppas allt gar bra for dej me livet o vi ses snart igen tuuusen kramar <3 alskar dej mkt <3

2010-12-26 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0