du...

Ibland önskar man bara att den där personen,
just den som kan få en att må bra oavsett vad,
fanns!
Men det kommer väl det med,
men frågan är kanske när?
Inte för att det är något man måste ha,
men det är klart att man vill,
ha någon att älska,
ha någon som bryr sig om en!
När man ser alla runt omkring som är lyckliga,
blir man så glad för deras skull,
men samtidigt blir man lite avundsjuk...

Jag vet inte vad det här blev för inlägg men,
jag kände att jag behövde skriva av mig lite...

Dagens citat: (så passande)
"Den största lyckan är att veta att någon behöver en."

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: jannike ' be awesome

tänka sig att du hade en blogg, de hade jag totalt missat :) jag hoppas du ä flitig på att uppdatera, för du ha en förmåga att skriva väldigt intressant :) kram på dig å ha en bra jul!

2010-12-21 @ 11:08:50
URL: http://iqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0