En helt underbar känsla!

Har haft världens underbaraste allsångskonsert tillsammans med min kära Gaphalsar ikväll!
Det gick superbra, kunde inte ha gott bättre och min hals höll hela vägen in i kaklet!
Mitt soloparti gick ganska bra, och jag är nöjd!
Det var så väldans roligt, och att få höra alla positiva lyssnare var otroligt roligt!
I kroppen infann sig en känsla av välmående, lycka och total glädje, och den
tror jag kommer hålla i sig ett bra tag till! Jag älskar sång, jag älskar körsång, jag älskar juletid!
En helt perfekt kväll helt enkelt!

 

Nu är det snart dags för sängen, men med den energin som finns i kroppen lär det bli svårt att lägga igen ögonen ikväll! Men man kommer iaf så småningom somna med ett stort leende på läpparna!

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0