Fredag - den bästa dagen på hela veckan!

Idag är det fredag, vilket innebär helg!
Enligt mig är det här den bästa dagen på hela veckan!
Det är den dagen man känner att man kan släppa allt och försöka vara ledig på helgen,
detta kanske inte alltid lyckas och går men det är iaf den dag då man kan koppla av om man vill!

Matilda fixade min bloggdesign och jag blev nöjd med den, synd bara att bilderna på en själv kanske inte blir de bästa men.... det är mycket roligare att skriva på bloggen om designen passar in på hur man känner sig!
Tack älskade vän för att du tog dig tid att göra den! Den blev superbra, men vad kan den annars bli om du gör den? Du är grym! <3

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men jag antar att det blir lugnt,
kanske en te kopp och nån bra film?

Jag har tänkt börja med att lägga ut ett citat varje dag, ord som får en tänka och fundera, ord som kanske får en att skratta eller helt enkelt ord som är nerkladdade i vad som ska likna ett citat. Jag kommer inte skriva dessa själv, utan jag kommer plocka de från en sida där de publicerar ett citat varje dag, det första idag!

Dagens citat: "Prata inte om du inte kan förbättra tystnaden."

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0