Godmorgon söndag!

Det är redan söndag, vilket är både skönt och skit...
Skönt för att det är närmare till jul och lov,
skit för att skolan börjar imorgon igen,
men om man ser det från den ljusa sidan så kan
man ju säga att veckorna bara flyger förbi,
för det gör de!

Dagens citat: "I varje nytt ögonblick kan en människa ta tag i styråran i sitt liv och påverka sin framtid."

Ikväll har vi våran konsert med Gaphalsarna och det ska bli jätteroligt,
synd bara att jag åkt på en förkylning men jag ska göra mitt bästa!
Hoppas på en trevlig och uppskattad kväll!
Ska iväg till MB vid 15.00 och är väl hemma igen runt 20.30-21.00.
Med andra ord det blir en lång kväll &
jag kommer förmodligen inte skriva några fler inlägg idag!
Men ha en underbar söndag alla där ute och njut av att vara ledig
för imorgon börjar den hektiska veckan igen!


Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0