Julen 2010

Idag har julen stått för dörren,
och trots att det inte var som det brukar,
har det varit riktigt trevligt!
Gud vad jag älskar min familj! <3
Tack för en underbar dag och kväll!
(Pappa du är helt klart underbar)



Lite bilder kanske kommer in imorgon,
men iaf vill jag önska alla en fortsatt trevlig jul.
Imorgon är det jobb som gäller för min del,
så titta gärna in och hälsa på oss,
där vi står i tomteluvor och önskar alla en god jul!

Hoppas alla haft en bra dag och kväll med
god mat, trevligt sällskap och kanske en och annan klapp!

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: SpanienBruuudN

Skulle garna vilja se lite Julbilder fran din Julafton vannen puss <3

2011-01-08 @ 21:44:37
URL: http://emillli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0