ojoj!

Ett inlägg till idag,
till vilken nytta?
Nej jag vet inte men jag känner att jag behöver skriva av mig....


Igår var jag till Umeå på HUD och träffade min läkare,
den senaste tiden har det varit på tok med min psoriasis...
Det har inte alls varit någon mening att ens försöka få det bättre för inget hjälper...
Min läkare höjde dosen med tabletter och sa en massa annat, bland annat att jag skulle få nya salvor men samtidigt skulle jag försöka trappa ner användandet av salva och sen tyckte hon även att jag behövde göra en annan sak.... J*vla skit säger jag iaf, hur tusan ska jag lyckas med det när jag lyckats med 10 kg sen i Juni?
Kan nån säga mig det?
Jag blev både ledsen/arg/irriterad på samma gång och visste inte riktigt hur jag skulle ta det men jag är nöjd med mig själv och ingen j*vla läkare ska få trycka ner mig!

Därför antar jag att mitt nya liv börjar nu!
Det är min tur att försöka göra ännu mer för att lyckas, för lyckas det ska jag!
Jag har aldrig varit någon som gett upp och det tänker jag inte göra denna gång heller!
Jag är stark, jag klarar det för ingen annan är som jag!!
Tiden är nu, det är nu jag har min chans och det är nu jag måste göra detta!

Carpe Diem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0