Underbara lördag!

Det är redan lördag, och min hals värker och låter inte alls bra...
Detta bådar inte gott inför imorgon eftersom att vi ska ha våran allsångskonsert med Gaphalsarna,
och jag ska sjunga en vers solo... Håller tummarna på att det går!

Idag är planerna inte stora, blir nog ganska lugnt med tanke på min hals...
Skulle behöva gå till ICA och köpa halstabletter men vi får se hur det blir med det!
Idag kommer dessutom min faster, så det blir väl att umgås lite med de senare i eftermiddag/kväll! MYYYYS!
Eventuellt, beroende på min hals och förkylning och beroende på hur länge min faster blir här kanske jag skulle umgås lite med flickorna, vi får helt enkelt se!

Men hur som helst ha en underbar lördag, och trots att vädret inte är superbra så ska vi njuta av att vintern är här och julen snart är här! :)

Här är några bilder men något är fel med min systemkamera för alla bilder blir suddiga... Det spelar ingen roll vad jag har för inställning så blir de suddiga, så om nån vet hur man får till det, snälla berätta! Så förlåt för den usla kvaliten men det är några "nyare" bilder iaf!

 Jag älskar juletiden!

 Gårdagens outfit!

 Här ser ni den usla kvaliten!

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0