12 februari :)

Har umgåtts med bästa brudarna ikväll :)
det var kul,
var ett tag sen man bara surrade med varandra :)
såg filmen the ugly truth :) (den var rätt bra)
har saknat mina hjärtan som en tok....
Älskar er brudar <3

(Bju på lite bilder, och brudar ni är vackra!)

    




  




För övrigt så ska jag försöka vara uppe tills klockan tre inatt
för att se OS invigningen men vi får väl se hur det går :)
jag gäspar redan nu...

Sen så skriver vi för fullt med italienarna,
det är riktigt roligt och jag längtar såå mkt :)
det kommer nog bli superroligt :)

Aja men vi hörs! Hare bra!
Ciao

Kommentarer
Postat av: matilda

FINA BILDER -.- HAHA

2010-02-13 @ 09:32:41
URL: http://ssmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0