helg :D

jaha nu är helgen gär igen,
skönt det!

åhhh jag är såååå avundsjuk på pappa och doris
som ska åka till Colombia i EN MÅNAD :O
och vad ska jag göra?
nej just det ingenting........

åh jag behöver verkligen vara i solen,
för min psoriasis skull.
Hade lätt velat åka utomlands!

men men....
iaf så har jag jobbat från det att skolan sluta,
tills klockan nio!
det gick väl bra antar jag :)

nu sitter jag här och väntar/hoppas att
ämeelie och tjofisa ska komma förbi en sväng!
Kan ju alltid hoppas att det blir så.....

aja nu ska jag inte pladdra på mer!
HA´DE! <3


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha, två mackor, yoghurt och jucie! :p

2010-01-23 @ 14:44:06
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0