Tvillingarna Söderbergs dag!

Idag är ingen vanlig dag,
för det är ju Maaaatilda & Tjooofisas födelsedag!
Underbara brudar, ni vet!
Jag älskar de av hela mitt hjärta och för typ fjärde gången idag,
ett stort GRATTIS!
Men det är värt att uppmärksammas, ni är ju ändå de bästa av bästaste!
Ni är verkligen mina bästa!
Ni är några av de som gör mitt liv värt att leva,
ni är guld värda!


MAAAATILDA;
Du är underbar på alla sätt och vis!
Idag i telefonen, minns du?
Jag sa: Du skrattar så att det kittlas i mitt öra, och du började as garva, Jag älskar ditt skratt!
Älskar dig bruden <3


TJOOOOFISA;
Du är verkligen en toppenvän,
du är som den där systern som jag aldrig riktigt haft,
du är en del av mig & det är jag glad för.
Jag älskar dig sötnos <3

Idag har vi fått påsklov, det ska bli sååå skönt.
Och jag räknade ut att vi får 11 dagars lov :)
det är super, är så skolless nu, men efter lovet tar vi nya tag och gör ett ryck igen :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll,
hade velat åka ut på risnäset till brudarna Sööööööderberg men jag har ju ingen skjuts,
eftersom att pappa jobbar....
Men får väl göra nåt annat,
jag ska iaf titta på Andra Avenyn klockan 21.00.
Men jag hoppas alla får ett grymt bra påsklov och att ni vilar upp er ordentligt,
för det är inte länge kvar till det är lov igen, då SOMMARLOV, vilket är efterlängtat!

Puss & Kram och nyp i stjärten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0