@ home

Tjollahopp,
sitter hemma framför TV:n,
har nyss käkat frukost och
ska alldeles strax plocka fram lite skolaarbete
och försöka göra bort lite av den "stora" högen
som ligger på mitt rum!

Men sen kom jag på att jag kanske skulle städa också,
så vi får se vilket vi tar först,
förmodligen städningen, så att jag kan plugga lite efter,
sen hoppa in i duschen för att göra sig redo för en kväll på jobbet,
med ett avbrott för att cykla iväg och sjunga med min underbara kör!
Det är snart dags för våran vårkonsert,
bara två övningar kvar.... Det närmar sig ;)


Som sagt, jobb även idag,
så alla ni där ute,
ha en underbar söndag,
och förhoppningsvis är ni lediga både
idag och resten av veckan!

pUsS & kRaM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0