Lördag, dags för jobb!

Det är lördag, vilket innebär en dag med jobb för mig,
kommer förmodligen bli lika roligt som alltid!
Jag trivs så himla bra där och det känns super,
jag tycker aldrig att det är jobbigt att gå dit,
SKÖNT!!!

Igår var det dans här i Dorro,
och jag tänkte länge på hur jag skulle göra eftersom
att jag jobbar idag, men till slut bestämde jag
mig för att fara ut!
Det är jag glad för,
trots att det inte var det bästa jag varit ut på,
så var det ändå roligt att träffa lite folk!
Träffade en massa känt folk,
en hel del okänd och sen världens bästa
Vilhelmina brudar! Det var roligt att ni kom, brudar! :)

Här kommer några bilder på min outfit igår,
inte världens bästa bilder,
men det funkar nog!

 

 

Ha en härlig lördag alla fina,
nu sticker jag snart iväg på jobbet!
PUsS & KRaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0