time after time!

Tjolaahopp, tiden bara flyger iväg och jag hinner knappt med!
Det är så mycket hela tiden så att man inte ens hinner blinka,
men livet flyter ändå!

Planering inför italien resan i maj,
är i fullgång, och nu är det inte alls långt kvar,
börjar bli lite nervös!
Men det kommer bli grymt roligt! :)


För övrigt så är det grymt mycket att göra i skolan just nu,
fick information om projektarbetet idag, och det satt en
väldig press på oss, men förhoppningsvis har vi en bra idé på G,
det tror jag iaf! Eller det är klart vi har, det kommer bli grymt bara
vi får göra det ;)

Men som ni kanske förstår är det lite stressigt,
och det är lite jobbigt, men jag vet att allt kommer att gå bra,
och allt kommer lösa sig!
Å det ska bli grymt skönt att vara ledig en vecka från skolan,
och trots att jag jobbar alla dagar utom en så ska det bli underbart!

Ta hand om er,
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0