Not Even Human

En helt underbar lördag har det varit hittils,
har hunnit med nästan 7 km på skidorna med Tindra, 
det var ju helt underbart väder idag så!

Dessutom har jag hunnit titta igenom inför svenska provet som är i veckan,
men mest av allt har jag hunnit fundera över att jag har helt underbara vänner som alltid ställer upp!
Jag satt nämligen och tittade tillbaka på min inlägg här i bloggen,
och inser att tiden går alldeles för fort,
men vad gör det när man har de bästa vid sin sida?

Jag vet att jag inte alltid har tid att umgås pga allt annat som pågår i mitt liv,
men trots det så finns ni alltid där! Jag är så glad,
för att det är just ni som är mina bästa!

Underbara människor finns det överallt,
och jag tror att alla förtjänar att få höra det ibland!
Ni vet vilka ni är,
och jag kan säga att det är ganska många,
men de främsta är såklart mina närmaste brudar,
Lovisa, Matilda, Emelie & Emelie!

     
     

   

 

Det finns så många underbara människor i världen,
och alla de som finns i min närhet är toppen!

Puss på er alla,
ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0