ännu en söndag snart förbi!

Jaha, nu var det söndag igen,
söndagar brukar oftast betyda en hel del plugg, lite vila och lite tid med familjen.
Så även denna söndag! Jag hade planerat att göra bort en hel del skolarbete den här helgen,
men det blev inte alls lika mycket gjort som det skulle behövts...
Men det ska nog lösa sig ändå, det brukar det ju alltid göra!

Ikväll ska jag fortsätta och förhoppningvis avsluta geografiuppsatsen om klimat, växtlighet och jordbruk. Dessutom har jag också planerat att träna lite, och bara ta det lugnt. Börjar känna mig krasslig igen,
jag som precis tyckte att det började bli bättre, men nejdå!
Egentligen var det eventuellt tänkt att jag skulle åka till Vilhelmina på Vintergospel också,
men eftersom att jag känner mig halvkrasslig och att det känns som om jag inte har tid,
så får det vara! Det hade säkert varit jätteroligt, men nästa helg drar ju min kör, Gaphalsarna igång igen,
så jag kan nog vänta till dess! Det ska bli så roligt! Har längtat och saknat söndagskvällarna med alla härliga människor!


Imorgon är det skola igen, och till skillnad från många andra så tycker inte jag det är pest och pina och kliva upp och åka iväg. Visst, ibland kan det kännas tungt men det är inte många dagar jag tycker det är jobbgt att gå på skolan eller göra något annat i mitt liv! Jag tycker om mitt liv!

Hoppas alla får en bra skolvecka, för det tänker jag iaf försöka ha!
& chansen att jag kommer skriva några inlägg i veckan är kanske inte så stor,
men det lär ju synas!
Ta hand om er där ute!

Dagens citat: "Den största lyckan är att veta att någon behöver en."

Carpe Diem!



(Nog hade det varit roligt att testa på allt, men det får bli en annan gång helt enkelt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0