börja helgblogga?

Som alla kanske märker, elr ni som läser bloggen märker,
har jag inte ofta tiden att skriva blogginlägg.
& jag tycker inte att det är det viktigaste i livet att blogga,
så därför får helt enkelt andra saker gå före!
Men nu har jag funderat lite, och kommit på idén att jag kanske
ska börja blogga enbart på helger eller då jag har tid.
Så det kanske blir en helgblogg?
Vad sägs om den idén?
Jag har dick inte funderat riktigt över detta,
men vi får se vad det blir av det hela!


I flera dagar har jag letat min USB-kabel till mobilen,
för jag skulle vilja föra över lite bilder,
men den tycks inte finnas någonstans...
Åh vad arg man blir när man letar men aldrig hittar den!

Hur som helst så ska denna underbara lördagskväll spenderas med brudarna från Risnäset!
Blir nog ganska lugnt, kanske en eller annan film, och kanske ostkaka, eller kladdkaka till och
en massa mys!

Ha en underbar kväll alla där ute!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0