Nytt år, nya mål!

Jaha, nu är 2011 här!

Året välkommnades med öppna armar hos några bekanta till min mammas familj,
otroligt god mat bjöds det på och ett underbart sällskap, kunde helt enkelt inte bli bättre!
Nu är det säkert många som ifrågasätter varför jag inte var ute och festade som alla andra,
men det var ganska skönt att bara umgås med familjen och på ett lugnt sätt skåla in det nya året med ett glas champange och underbara vänner! <3

 

Men ett nytt år innebär också nya utmaningar, möjligheter och mål!
Utmaningarna kommer att bli fler, och kanske större allt som år 2011 går och
möjligheterna likaså!
Mål har jag också med detta år, och det absolut största är förmodligen att lyckas orka med
både skolan, arbete och TRÄNINGEN! (Måste verkligen ta tag i det här nu, haha!)
Jag har faktiskt kommit igång rejält redan i och med att jag
kör minst 7 km på Orbitreken varje dag + styrka! Detta ska jag fortsätta med!

Dagens citat: "Det är med kärleken som med mässlingen, den är farligare ju äldre patienten är."

Over and out,
and remember to take every opportunity in your life,
R!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0