Träning, solsidan och underbara människor!

Ojoj, nu är det något som är fel,
detta är mitt tredje inlägg idag! Haha,
har nog aldrig hänt förrut!

Nu har jag hunnit med träningen för ikväll,
30 minuter på Orbitreken, vilket resulterade i 12,6 km!
Till det hade vi det underbara programmet Solsidan, som äntligen är tillbaka i rutan,
på skärmen och det var bara helt underbart!
Träning är verkligen godis för själen!

Dessutom måste jag ju bara säga vilka undebara vänner jag har!
När de publicerar ett inlägg som är tillägnat till bara mig,
då är inte tårarna långt borta!
Lovisa Söderberg, jag älskar dig, & tack för de värmande orden!
Här är det som hon så vackert hade skrivit:

Tillägnat till världens bästa människa!
Hon ställer alltid upp för mig. Hon är min andra syster. Hon gör mig alltid glad.
Hon tröstar mig alltid då jag är ledsen. Hon kommer alltid med goda råd då man behöver dem.
Hon visar alltid att hon älskar mig. Hon finns alltid där, var, när och hur!
Världens underbaraste person, hon jag känner mig hemma hos!
Hon som jag aldrig släpper från mitt liv, hon som bär den största
delen av mitt hjärta. Den som vet vad jag tänker på utan att fråga.
Hon är självklart Rebecka Marcusson, hon jag älskar mest av allt exakt hela tiden!
Du är grym, sötnos!
Tack för att du finns i mitt liv
!
 
Du & Jag genom allt!

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0