Underbara vänner, det har jag!

Dagen har varit ganska lugn, lite umgänge med familjen på dan och
sedan träffa de allra bästa vännerna som finns på denna jord på kvällen!
Jag älskar mina brudar, ni är helt underbara och helt enkelt bäst!
Vi får verkligen se till att umgås mer nu, det behöver vi allihopa! (åtminstone jag)
Fler mysiga kvällar, med pratstunder om allt från himmel till jord, det låter som en bra plan, right? :)

 

Måste bara få tillägga att en viss person saknas otroligt mycket,
och det är Emelie Persson, och jag vet att det inte är länge kvar tills du är hemma,
men du ska veta att du är saknad så in i bomben!
Men det viktiga är ju att jag vet att du har det otroligt bra där nere och
att du trivs som fisken i vattnet! Älskar dig vännen, och kan inte vänta tills jag får se dig igen!


Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0