älskade kusin!

Julia Nilsson,
min älskade kusin!
Trots att vi inte alltid är bästa vänner,
och inte alltid ses så ofta så kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta!
Att se dig må dåligt, får mig att må dåligt...

Du är underbar,
du kan stå på egna ben,
du kan klara dig själv;
bara du vågar tro på dig själv!

Du är mycket starkare än du tror,
vi andra ser hur mycket du skulle klara om du bara vågade!
Du har ett enormt hjärta,
ett leende som smittar av sig,
en otrolig energi &
framför allt en personlighet som alla blir glad av!
Om du bara vågar tro på dig själv,
och det du kan göra
så kommer du att bli något stort!
Jag vet att du kan,
du är enormt älskad av mig kusin!
 


Våga tro på dig själv så kommer allt gå mycket bättre,
du har fler än du tror som älskar dig mer än allt!
Du är älskad, iaf av mig! <3
Puss!


Kommentarer
Postat av: julia

<3 tack för allt rebecka, jag vet inte vad jag ska säga... :(

2011-03-06 @ 16:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0