Härliga fredag!

Nu är det fredag igen,
vilket innebär att det bara är helgen
kvar innan skolan drar igång igen, suck...
Hade lätt kunnat jobba flera veckor till i rad,
för jag trivs så himla bra där!
Men men, nu är det inte så,
utan nu är det dags att ta sig tillbaka till verkligheten.
Det positiva är att det bara är ungefär 6 veckor tills vi har lov igen! :)

Nästa vecka ska jag dock jobba tre kvällar,
tisdag, onsdag och torsdag kväll efter skolan befinner jag mig på jobbet!



Igår efter jobbet for jag ut och övningskörde med pappa,
det gick väldigt bra,
och ju fler gånger jag sitter framför ratten desto
lättare blir det och dessutom börjar jag tro
att jag faktiskt kan klara körkortet :)
Det är snart exakt 3 månader tills det är dags,
nu kändes det nervöst :p Men det går nog bra, förhoppningsvis!

Nej nu ska jag läsa lite i svenska boken,
sen ska jag duscha, äta lunch och dra iväg på jobbet!
Ha en underbar dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0