like a prayer!

Bloggandet har varit lite dåligt denna vecka,
både för att jag jobbat tre kvällar och
för att jag inte haft varken tid eller ork!
Men nu kommer ett inlägg,
och som man brukar säga;
bättre sent än aldrig! ;)

Första skolveckan efter sportlovet är nu avklarad,
och för att sammanfatta den:
Det har gått superfort..!
Tiden bara flyger iväg,
snart blire påsklov,
sen Italienresa,
sen fylla 18 och sen
förhoppningsvis körkort!

Har precis fått lite chockerande besked,
och nej det handlar inte om mig,
och nej jag kommer inte berätta vad det är
eftersom att det inte berör mig själv!

Idag har jag testat att ha håret på ett annat sätt,
eller luggen iaf,
vad tycker ni?



 

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0