onsdag; en dag närmare lov!

Idag är det onsdag, en helt vanlig onsdag kan man väl egentligen säga.
Hade svenska prov, medeltidens litteratur idag, gick väl bra hoppas jag!
Men det är så skönt att det snart är lov,
jag kan lova att det är välbehövligt.
& trots att jag tänker jobba en hel del av mitt lov,
så hoppas jag trots det att jag hinner umgås med mina underbara,
eller vänta det ska jag göra, om de kan såklart! :)

Sitter här och gör absolut ingenting,
musiken spelas på högsta nivå och livet bara leker!
Funderar på om jag ska göra nåt vettigt,
som att antigen läsa engelska boken, eller plugga körkortsteori...
Men just nu har jag ingen ork till nåt,
men det kom väl snart!

Har iaf hunnit med att ta en tur på längdskidorna,
tror aldrig att det varit så jobbigt någon gång...
Det var nämligen tösnö vilket resulterade till klumpar under skidorna och tröga skidspår,
dessutom så hade vi motvind hela vägen...
Hade tänkt att åka cirka 5-6 km men nu blev det bara drygt 3 km...
Kanske måste ställa mig på Orbitreken ikväll?
Tror nog det,
jag måste fortsätta i samma tempo som jag gjort hittills med träningen,
annars går det här åt pipsvängen...
Lika bra att fortsätta nu, det går bra nu!




Kom och tänka på en sak...
Det var nämligen så här att jag stod och pratade med gamla klasskamrater från Dorro,
de är fortfarande underbara vänner,
och de sa att det hade tittat på bilder sen vi gick i nian
och påpekade att jag hade förändrats!
Har jag det? Isf hur har jag förändrats?
Utseendemässigt, personligheten eller något annat?
Vad tycker ni?

   (9:an och sommarlovet efter)

   (Nu, senaste 2 veckorna)

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0