saknad!

Emelie Persson,
en underbar vän,
en otrolig tjej,
som alltid peppar och får mig positiv!
Du är världsbäst!



Du har varit borta från mig i 6 månader,
och det har varit otroligt tufft att inte kunna träffa min lilla solstråle...
Jag är ingenting utan dig,
utan mitt hjärta - ingen riktig människa!
Du ska veta att du är saknad!


Men sommaren 2011, den taggar vi!
Du & Jag och brudarna, den kommer bli bäst!

Jag vill att du ska komma hem nu, idag, ikväll,
men samtidigt vet jag att du har det bra där nere,
och att du trivs i sollandet! :)
Du & Jag kommer hinna ha tid för varandra ändå,
men ibland blir allt väldigt jobbigt utan dig,
tänk att vi en gång bodde tillsammans,
nu har vi inte ens sett varandra på hur länge som helst...

Du är min sol,
du är en av mina bästa vänner,
du är allt,
jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Du är F**kin' Perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0