strålande sol!

Åh nu har jag suttit vaken ett tag,
Matilda har sovit här inatt och hon  sover fortfarande...
Börjar bli lite tråkigt att det bara är jag och hunden vaken & hemma!

Solen skiner ute, och det ser underbart ut,
dock blåste det otroligt mycket idag också....
Skulle vilja köra skoter, skulle vilja åka till stugan
& bara grilla och mysa en massa!

Kvällen igår var underbar,
umgicks med två av de bästa,
Matilda och Emelie, och jag kan säga att det var väldigt
roligt att bara snacka en massa skit, glo på en dålig film och bara vara!
Tack för att ni finns brudar <3




Jag vet inte rikigt vad som händer idag,
men ikväll ska jag iaf iväg och sjunga med kören!
Ska bli roligt!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0