Nu har vi sjungit in sommaren!

(Skrivit igår, men gick ej att publicera förrän idag,
pga. problem med blogg.se)

Känner en så otrolig lycka och glädje i kroppen just nu,
att musik kan få en på så bra humör är ganska otroligt!
Gaphalsarnas vårkonsert var otroligt rolig,
och det var många som kom och tittade på oss!
Någonstans emellan 80 och 90 åskådare landade det på,
och det är riktigt bra för att vara i lilla Dorotea! :)

Nästa söndag har vi "avslutningsmiddag" med kören,
och trots att det känns skönt att det blir sommaruppehåll,
så känns det ändå jobbigt att inte få sjunga varje vecka
tillsammans med alla underbara människor...

Men hur som helst så är körsång (& musik överhuvudtaget)
som medicin för själen!
Jag mår så bra just nu!

Här kommer några bilder från kvällen,
och de kanske inte är den bästa kvalitén,
men det är iaf några bilder på den underbaraste kören
i världen, nämligen GAPHALSARNA!!!

 

 

 

Nu ska jag strax krypa i säng,
och jag lovar att jag kommer göra det
med ett STORT leende på läpparna!
Puss & Kram, & Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0